Du er her Hjem / blog / Godt gået, DAC – sådan håndterer man en fejl.

Godt gået, DAC – sådan håndterer man en fejl.

Jeg blev stærk pikeret over det som viste sig at være en fejl

Siden DAC flyttede ind i Blox (2018) har jeg haft et årskort dertil hvor jeg også kunne tage en gæst med. Det har jeg benyttet mig af flere gang i året løb. Og nu skulle det fornyes. Eller skulle det ?

Selvom jeg har brugt det flere gang ville jeg dog alligevel tænke over det. Har jeg brugt det nok ? Det koster 390 kr – det synes jeg godt jeg lige vil tænke over, så jeg fornyede ikke med det samme da jeg fik en reminder mail fra DAC.

Langfredag fik jeg en ny reminder mail. Denne gang med overskriften: “Kom nu ind i kampen” – og lige dér blev det helt klart at jeg skulle ikke forny.

Det udtryk er et, jeg bruger mellem gode venner i en god samtale og efter min mening er det helt galt at skriver sådan til mig. DAC og jeg er ikke tætte venner.

Udtrykket bruges oftes lidt forhånende til en person man synes er galt på den og ikke har tænkt sig godt om. 

Kort tid efter påske, da jeg var retur fra Berlin, skrev jeg til DAC. Tonen i deres mail syntes jeg på ingen måde om. Og det syntes jeg at de skulle vide.

Til deres store ros skrev de meget hurtigt tilbage og beklagede meget. De lagde sig, som det hedder, fladt ned. Det viste sig at være en testmail, som aldrig skulle have været sendt ud, kun internt. 

Sammen med en uforbeholden undskyldning fik jeg et nyt årskort uden beregning. Det var meget flot.

Senere på dagen fik jeg en ny mail derfra, som blev sendt til alle dem som havde modtaget mailen ved en fejl:

Igen en meget flot mail med en flot gestus.

Med deres håndtering af “sagen” er det negative vendt til noget positivt. 

Skriv et svar