forventningen til tennis i Båstad var store
Det er nemt at komme til Båstad så har du lidt interesse for tennis er det dér du skal tage til
skriblerier, rablerier, tirader ?
Det er nemt at komme til Båstad så har du lidt interesse for tennis er det dér du skal tage til
Det er ikke fedt at være tilskuere til en tenniskamp i Danmark. Oplevelsen er simplethen ikke god nok.
B.93 Tennisanlægr mellem Parken, Brumleby og Sct. Jakobs kirken kan noget særligt.
Som alle drenge i min årgang – 1967 – har jeg spillet fodbold. Men også tennis og det er en sportsgren jeg stadig følger. Tennis er et boldspil, som kan spilles enten indendørs eller udendørs. Spillet spilles med strengede ketsjere, hvor man slår bolden frem og tilbage over et net på tværs af en rektangulær … Læs mere
Det var i årene med træketcher, rigtige tennisshorts og dengang Donnay var the shit. Selv svenskere kunne man holde med. Ingemar Stenmark om vinteren, Bjørn Borg om sommeren.