lidt strøtanker på en helt almindelig torsdag

ofte går jeg med strøtanker over noget eller der er noget som påvirker mig .. Det er ikke store tanker. Eller revolutionerende tanker.  Heller ikke originale tanker. Men bare noget som popper op og bliver hængene lidt i hovedet. Dér skulle det være godt at skrive dem ned. Skrive dem ud. Helst i hånden med … Læs mere