Foredrag om sclerose bogen "Passion"

Selvom det nu næsten er to år siden bogen om og med sclerose – “Passion” – udkom bliver jeg stadig spurgt om jeg vil holde foredrag om bogen og tilblivelse. På en helt almindelig torsdag aften tog jeg til Næstved for at holde et foredrag om “Passion” i Scleroseforeningen lokalafdeling for Næstved & Vordingborg. Formanden … Læs mere

skal jeg fortælle om min sclerose ?

Jeg har nu haft sygdommen officielt i nogle år og efterhånden fået talt med mange, som også har MS. Det være sig på Montebello, Scleroseforningen og på flere hospitaler og en del har valgt ikke at sige noget til andre eller tage imod den hjælp man kan få af forskellig slags. Og flere har store … Læs mere