Jeg tænker på Tommy Zau
Som alle andre har jeg mødt sympatiske og mindre sympatiske mennesker. Tommy tilhørte den første gruppe.
skriblerier, rablerier, tirader ?
Som alle andre har jeg mødt sympatiske og mindre sympatiske mennesker. Tommy tilhørte den første gruppe.
Altså en der med en kraftig hovedrysten klart sender en besked om at han/hun er dog et stort fjols eller sågar siger til folk “hov, hov”. Det kan være når der står at man ikke må grille eller have åben ild i parken og jeg så ser en familie komme slæbende på grill, grillkul, tændvæske … Læs mere
Jeg har nu haft sygdommen officielt i nogle år og efterhånden fået talt med mange, som også har MS. Det være sig på Montebello, Scleroseforningen og på flere hospitaler og en del har valgt ikke at sige noget til andre eller tage imod den hjælp man kan få af forskellig slags. Og flere har store … Læs mere
Det som er terror for den ene opfatter den anden måske som frihedskamp – hvad som er hvad i hvilken konflikt skal jeg ikke gøre mig klog på men sclerose er terror ! Det rammer tilfældige forbipasserende, du ved aldrig hvornår eller hvordan det rammer – og det skaber frygt ! Alle ved vi godt, … Læs mere
Igår fik jeg tilføjet en lille ting til min facebook profil, hvor man kan se, hvilke steder jeg har besøgt. Det er faktisk mange steder…Nogle rent privat og andet arbejdsmæssigt som fx Hong Kong En af fordelene ved at få lavet det er, at man lige bliver mindet om hvor man egenlig har været for man … Læs mere
Nu er Frau Wessman II ikke ung men det var min første tur i den svenske Albin Accent 26 Et relativt frisk hold unge mænd mødtes hos Christian kl 07:00 lørdag den 3. maj 2008 og allerede i bilen kom besætningen tæt på hinanden…. Båden blive læsset med det sidste udstyr og vor lods i … Læs mere
Det har taget noget tid også at få skrevet om min far Hans Christian Wessmann… Jeg har gået lidt omkring emnet min far. I langt højere grad end da jeg skrev om min mor etc. og det er fordi det vækker mange følelser, gode og dårlige i mig. Og så har jeg ikke været helt … Læs mere
Jeg har lavet en ny kategori her på sitet: Min barndom Ikke at jeg har haft en særlig barndom. Det har jeg ikke. Ingen incest, ingen alkoholiske forældre, ingen lillebror der døde i barselssengen, ingen Nobelpristagere, ingen kunstnere. Bare en helt almindelig barndom med en helt almindelig familie. Hvorfor så lave det hvis alt er … Læs mere
Kim døde den 25. marts 2020 – året, hvor han ville være blevet 60 år. Kort tid efter hans død lavede jeg en nekrolog og jeg står ved hvert et ord. Nu da han er død kan jeg desværre føre min bror til listen over personer fra min barndom, som er døde. Det her er min … Læs mere