Paris er bare en skøn by !

Paris, 2025 © Henrik Wessmann

Fra ikke at kunne fordrage byen er Paris nu en yndlingsby. Hvorfor ? Det er alt muligt…sproget, maden, kulturen, livsstilen, de mange små butikker, de store elegante butikker og varehuse, de mange velklædte og de mange dårligt klædte.

Paris – en håndfuld billeder fra lysets by

Paris - lysts by

Jeg har ikke altid været begejstret for Paris. Men det har jeg lagt bag mig og ærgre mig  i dag over alle de forspildte muligheder for at komme til byen som jeg haft. Det er for lang at fortælle hvorfor jeg ikke var begejstret men jeg kan sige at jeg et år var 10 gange … Læs mere