Tre år med "Passion"
Bogen udkom i maj måned 2014 med Biogen Idec som sponsor, hvilket muliggjorde hele projektet og muliggør at den er HELT GRATIS.
skriblerier, rablerier, tirader ?
Bogen udkom i maj måned 2014 med Biogen Idec som sponsor, hvilket muliggjorde hele projektet og muliggør at den er HELT GRATIS.
I en tidligere blog skrev jeg om Empoverment – måske fornemmede du at jeg ikke var helt glad ?
Korrekt! – det er jeg ikke…..
Første gang jeg stødte på ordet “Empowerment” er vel 20 år siden i erhverslivet – nu er det et af tidens mange plusord.
Der gik nogle dage hvor det forsatte men der skal gå 24 timer for at noget kan klassificeres som et attak så derfor var der ingen grund til at reagere…
Selvom det nu næsten er to år siden bogen om og med sclerose – “Passion” – udkom bliver jeg stadig spurgt om jeg vil holde foredrag om bogen og tilblivelse. På en helt almindelig torsdag aften tog jeg til Næstved for at holde et foredrag om “Passion” i Scleroseforeningen lokalafdeling for Næstved & Vordingborg. Formanden … Læs mere
Jeg har nu haft sygdommen officielt i nogle år og efterhånden fået talt med mange, som også har MS. Det være sig på Montebello, Scleroseforningen og på flere hospitaler og en del har valgt ikke at sige noget til andre eller tage imod den hjælp man kan få af forskellig slags. Og flere har store … Læs mere
Det som er terror for den ene opfatter den anden måske som frihedskamp – hvad som er hvad i hvilken konflikt skal jeg ikke gøre mig klog på men sclerose er terror ! Det rammer tilfældige forbipasserende, du ved aldrig hvornår eller hvordan det rammer – og det skaber frygt ! Alle ved vi godt, … Læs mere