lidt strøtanker på en helt almindelig torsdag

ofte går jeg med strøtanker over noget eller der er noget som påvirker mig .. Det er ikke store tanker. Eller revolutionerende tanker.  Heller ikke originale tanker. Men bare noget som popper op og bliver hængene lidt i hovedet. Dér skulle det være godt at skrive dem ned. Skrive dem ud. Helst i hånden med … Læs mere

Jeg savner det menneskelige i min MS behandling

Fælles var at du kom til at tale med en sygeplejerske og de andre patienter i infusionsrummet. Der blev spurgt til hvordan man havde det og man kunne tale lidt om de bekymringer man jeg havde. Og jeg havde og har da bekymringer. Så var det rart at tale med en fagperson så der kunne tage aktion eller man kunne beroliges for oftets var det helt almindelige ting, som ikke krævede yderligere. 

Jeg blev træt af min egen påklædning

dag er det ikke god stil at kommenterer andre folks påklædning. Fx sportsfolks påklædning eller TV-værters. Jeg kommenterer det i mit private hjem og er en stor del af fornøjelsen ved at se Melodi Grand Prix (særligt det internationale) er netop at kommenterer påklædningen.